זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 37 רווקה יש רזרבה שחלתית מטרה להקפאת ביציות שלושה נסיונות פורטוקול קצר מינון 600 קיימים 14 זקיקים מיתוכם תמיד גודלים רק שניים לגודל 18 ל 20 מ"מ והשאר אחד 15 מ"מ והשאר קטינים 1. אם קיימים זקיקים קטנים מדוע לא גודלים ? 2. אולי לא נוסה הפורטוקול הנכון / יש טיפול מסויים שכל הזקיקים הקיימים יגדלו ? תודה.
1. אולי לא ממתינים מספיק זמן. 2. כל פרוטוקול שימנע ביוץ ויאפשר להמתין עד שיגדלו יותר זקיקים.
תודה על תשובתך השבת 1. אולי לא ממתינים מספיק זמן. פורטוקול של 16 יום לשאיבה- במשך כל הימים רק שניים שהיו מובילים גודל 18 ו- 20 מ"מ + עשרה קטנים שהגיעו רק עד גודל 10 מ"מ ולא המשיכו לגדול ב.דם היה: E2 - 2722 ופרוגסטרון- 3.8 אם נוסיף ימי פורטוקול שני זקיקים המובילים יבייצו אז איך גורמים לכל הזקיקים הקיימים לגדול ? אודה על המלצתך