אוביטרל ותמיכה בטיפול IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מעל גיל 44 , בטיפול IVF לא מתרומת ביצית (יודעת שהסיכוי חלש) ילדתי מלפני כ -4 שנים גם לאחר IVF ונאמר לי להזריק זריקה אחת של אוביטרל , וגם בהזרעות . לאחר 3 שנים התחלתי טיפולים לילד/ה שני/ה ובטיפולים אצל אותו רופא נאמר רק אוביטרל אחד ואח"ד תמיכה של קרינון . החלפתי רופא שההוראה שלו ל - 2 אוביטרל לפני שאיבה ולאחר החזרה פרגניל בנוסף לקרינון . בדר"כ הקרינון מספיק ורמת הפרוגרסטרון תקינה . שאלתי האם 2 אוביטרל לפני שאיבה זה לא יותר מדי לזקיקים , האם זה פוגע בביציות. והאם הפרגניל גם לא יותר מדי אם הקרינון מספיק ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה