עצתך החשובה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך. אני רווקה בת 38 עם רזרבה שחלתית. היום יום 10 להורמונים ימין:זקיק 14, זקיקים קטנים שמאל: זקיק 13, זקיק 12, זקיקים קטנים אני לא יודעת אם להמשיך את הפורוטוקול או שלא (קודם היו שני פורטוקולים שלא הגעתי לשאיבה היו גם שניים/ שלושה זקיקים) שזה המקסימום שהשחלות מייצרות 1. מותר / כדאי להמשיך פורטוקול עד סוף שבוע שזה אומר סה"כ 19 יום לשאיבה או לעצור ולסנות חודש לאחר ווסת ? 2. המצב מעיד על זה שהשחלות יפסיקו לתפקד ? אשמח אם תעזור בדעתך
לקריאה נוספת והעמקה
תודה על תשובתך מה גודל זקיק מינימום שיש סיכוי לבצית ושתהיה בשלה ?