שאלה דחופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חודש בלגן. היום: זקיק 19. עוד כמה 11,13 LH 5.9 אסטרדיול 1054 פרוגסטרון 5.9 לפני יומיים הזקיק היה 16 אסטרדיול 1500 פרוגסטרון 3 אתמול לקחתי צטרוטייד וגונאל 225 אני עם DHEA. ויש גם ציסטה עקשנית שמפרישה כל מיני דברים, לא יודעת כבר מה כן ומה לא. כן, אתמול אמרת לי להזריק אוביטרל והתעקשתי למשוך עוד יום. אבל האם באמת מאוחר מדי לאור התוצאות של היום?
לקריאה נוספת והעמקה
אליצור אומר שלא כדאי. הוא דווקא מסתמך על האסטרדיול שירד (אמרתי לו שזה הצטרוטייד, זה לא שינה לו), והוא חושב מנהלתית על האישורים הבאים שלי אם לא יצליח. אז מה הסיכויים?