החלפת תרופה באמצע מחזור טיפולים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור שלום וברכה אובחנתי כpco ולכן הרופא נתן גונאל f במינון שהלך וגבר והגיע ל150 במשך ששה ימים אחרונים. כיום אני ביום ה18 למחזור ובמעקב זקיקים לא רואים כלום, עובי רירית 8 מ"מ ובבדיקות דם הe-2 אוחז ב278 והפרוגסטרון הוא 2.8 -השאלה היא האם כעת ניתן להחליף תרופה או שכדאי לחכות למחזור הבא. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
תודה על התשובה וברשותך הפרופסור הרופא המטפל אמר להעלות את המינון של הגונאל ל225 ליומיים. -האם זה שלא הגבתי ל150 אחרי 6 פעמים אומר שלמינון של225 כן אגיב? או שכדאי כעת לבקש מהרופא להחליף תרופה למונופור כפי שכתבת