מה דעתך?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלת שחלות פוליסטיות. לאחר שבוע מקבלת הווסת, נצפתה ציסטה בגודל 60 מ"מ (שעוד לא נשטפה מהוסת הקודמת). נאמר לי לקחת מעוד שבועיים 5כדורים פרוברה פעמיים ביום לקבלת סת ואם הציסטה לא תיעלם אז להתחיל גלולות. רק לאחר שהציסטה תיעלם נתחיל עם גונל f75. שאלותיי הן: 1. למה לחכות שבועיים? 2. למה לא להצחיל ישר עם גלולות? 3. לא כדאי לנסות שוב איקקלומין? לציין שלאחר מחזור עם כדור אחד שלא צלח ומחזור נוסף עם 2 כדורים שלא צלחו. 4. מה ההבדל בין איקקלומין לזריקה? 5.האם הציסטה יכולה להיעלם לבד?כדאי לחכות? 6.האם יש טעם לעשות הזרעה? מעלה את הסיכויים?
1. לאפשר לציסטה להיספג. 2. לא יודע. 3. זו אפשרות. 4. אני מציע שתקראי באתר www.baby4u.co.il במדור "תרופות פריון". 5. יכולה להעלם לבד. 6. בודאי שמעלה.