סיכון בצילום רחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לדעת אם עשיתי צילום רחם בנובמבר ועברתי לפני חודש הפלה, האם יש סיכון בכך שאעשה צילום רחם נוסף אשר אליו הופניתי ע"י הרופא שלי. אני שומעת תגובות לא טובות על כך שהדבר אסור וצילום רחם עושים פעם אחת. בייחוד שפרק הזמן שעבר הוא פחות משנה
הסיכון לא גדול, השאלה מה התועלת, מאחר שהסיכוי שהחצוצרות שלך לפתע נחסמו קטן מאד.
בגלל שההריון היה בתחילתו היה חשש לחוץ רחמי ואם ההריון חוץ רחמי החצוצרה יכולה להיות לא תקינה ( עם הידבקויות) יש לי רק חצוצרה ימנית כי בעבר עברתי כבר הריון חוץ רחמי ובסופו של דבר החצוצרה השמאלית הוסרה. משמע הדבר שהזרעה לא תצליח במידה ויש חסימה בחצוצרה הימנית לא?