עיתוי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נאמר לי שאחרי צילום רחם יש סיכוי טוב יותר להיקלט. אניצריכה לבצע בכל מקרה. קראתי שרוב הנשים מבצעות את הצילום אחרי המחזור ולפני הביוץ. אם החודש לא ניסינו להרות ואין סיכוי להריון ויש עוד שבוע לוסת - ואבצע את הצילום כך שאחריו יגיע הוסת ואחריו הביוץ ואז אנסה להרות או שייתכן שננסה להרות רק בעוד חודש חודשיים - זה גםמגדיל סיכויים או שבזמןשיחלוף אפשקט שחרור החסימה או מה שלא יהיה בצילום אובד? אני מנסה לבחור את העיתוי המתאים ביותר ולא לבזבז זמן. רב תודות
לקריאה נוספת והעמקה
ההשפעה של צילום רחם על הסיכוי להיריון "אגדית" אבל מזערית ולכן לא מהווה שיקול של ממש.
(מספר מקשר)