שוני בספירה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בספירת זזרע אחת 0% תנועתיות ומורפולוגיה 4% בספירה חלוזרת לאחר 3 חודשים באותה מעבדה - 24% תנועתיות ו- 3% מורפולוגיה אנחנולא בני זוג ואני צריכה הפרייה בגלל בעיית רזרבה נמוכה מאוד. הבנתי שכשהתנועתיות 0 אי אפשר לבצע הפרייה. האם זה סיכון וכדאי לי לנסות עם פרטנר אחר (אין מחוייבות, פשוט התחלנו בתהליך והזמן יקר מאוד בגלל גילי והרזרבה הנמוכה)? שנית - יש יותר סיכוי למומים ו/או הפלות - כשהביציות והזרע כל כך לא טובים? בתודה!
יש שוני בין בדיקות זרע שונות אם החלטת לבחור את האבא הפוטנציאלי של ילדך רק לפי בדיקות המעבדה של זרע , אולי כדאי לחזור על הבדיקה ולהתייעץ עם מומחה פריון.