אשמח למענה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני ובן זוגי מנסים להרות מזה שנה ללא הצלחה, עקב בעיית מורפולגיה ותנועתיות. החודש אני אמורה להתחיל הזרעות על בסיס טבעי. יום 10 לוסת - זקיק 13, E2 - 184, פרוגסטון - 2.4 היום, יום 13 לוסת - הזקיק נותר באותו הגודל, E2 - 162, פרוגסטון - 2.3. במעקבי זקיקים קודמים לא בוצעה בדיקת דם אולם בהנחה ואני מבייצת אזי הביוץ שלי הוא מאוחר (בין היום ה-18 ליום 22 למחזור) יש לציין כי יש חשד לכך שאני פוליציסטית בשל ריבוי זקיקים בשחלה. האם ירידת הE2 אומרת שלא יהיה ביוץ החודש? האם אני פוליצסטית? תודה רבה מראש
ירידת הE2 לא שוללת ביוץ החודש, רק מורה שהסיוץ לא קרוב עדיין. אם את פוליצסטית יקבע בבדיקת אולטראסאונדג על סמך מראה טיפוסי של השחלות.