ציסטה מפרישה פרוגסטרון?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ'. אני מטופלת שלך באסותא. לא יודעת אם אתה זוכר, ביום שישי האחרון העברתי אליך תוצאות בדיקה. ראינו פרוגסטרון גבוה בעיתוי לא מתאים, שבוע אחרי ווסת, עם שתי ציסטות גדולות. חשבת שאולי זו טעות במעבדה. היום עשיתי בדיקה נוספת והפרוגסטרון עדיין גבוה, הפעם 22, הציסטות עוד שם, בשחלה הימנית. (שבוע לפני הווסת ראינו גופיף צהוב דווקא בשחלה השמאלית). פרופ' שיף רשם לי גלולות לשבועיים, שזה הגיוני. אבל אותי מטריד יותר הפרוגסטרון, הרי לא יכול להיות שהיה ביוץ, לא גדל זקיק, לא היה זמן. ואם הציסטה מפרישה פרוגסטרון, מה זה אומר? זו ציסטה של גופיף צהוב? היא תעלם בשבועיים? זה לא משהו מסוכן שדורש התייחסות?