מיואשתתת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 25 ב4/7 יום שני למחזור(דימום קצר מאוד לא נראה לי שזה היה אפילו מחזור) קיבלתי זריקת דקפפטיל 3.75 היום עשיתי אולטרסאונד ויש לי ציסטות ממש גדולות הקצה של הציסטה 3. משו הרופא אמר שצריך לשאוב אותן ולהמשיך את הטיפול. רציתי לשאול אם כדאי להמשיך טיפול לאחר שאיבת הציסטות?? האם עדיף לחכות למחזור הבא ולהץחיל מחדש? מתי אני אקבל שוב וסת? והכי חשוב טיפול אחרון הריון כימי האם כדאי לחזור על אותו פרוטוקול שהביא להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי להמשיך טיפול לאחר שאיבת הציסטות. ללא טיפול תקבלי ווסת בעוד חודשיים שלושה. כדאי לשקול חזרה על אותו פרוטוקול שהביא להריון.
(מספר מקשר)