תוצאות בדיקות דם.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 36 ביום השני למחזור: האם תקין? האם אני פוליציסטית? אין ביוץ ומחזור סדיר ESTRADIOL (E-2) pmol/L <70 TSH mIU/L 2.39 LH IU/L 0.17 קטן מ FSH IU/L <0.8 PROLACTIN mIU/L 384.1 PROGESTERONE nmol/L <2 TESTOSTERONE- TOTAL nmol/L <0.9 DHEA SULPHATE µmol/L 1.56
לקריאה נוספת והעמקה
זהו פרופיל הורמונאלי שלא מתאים כל כך לשחלה פוליציסטיתאך הואיל וערכי LH וגם FSH נמוכים חשוב לראות רופא נשים מומחה שעוסק בפריון ולבצע בדיקת אולטראסאונד שחלות
האם אני סובלת מ היפוגונודוטרופיק היפוגונדיזם? מה זה בדיוק? האם זה שכיח ?