הריון מהפריה חוץ גופית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהיריון מהפריה חוץ גופית על רקע אזוספרמיה קשה מאד. העוברים שהוחזרו היו באיכות נמוכה, אלא שלא היו יותר משניים אלו. האם ההריון שונה מהריון טבעי? כל כמה זמן עלי להיות במעקב? האם עלי להיזהר יותר ממאמץ וכדו'? וכן, אני לוקחת אוטסטרוגן ופעמים רבות הוא יוצא עם השתן, האם עלי לדווח ע"כ לרופא? (כבר אינני מגיעה לרופא הפריון שלי) האם עדיף לעבור לזריקות? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
מזל טוב מבחינתך אם את בריאה זה הריון רגיל לחלוטין לגבי ברור בתחילת ההריון : תמיכה עם פרוגסטרון וייעוץ גנטי יש לפנות לרופא נשים שלך בהצלחה