שאלות לגבי הפחתה בפריון מתרופות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום גילי - 41. 1)במשך חודשיים בערך ניתנו לי תרופות פסיכיאטריות ובמשך 3 חודשים אחריהם לא קיבלתי ווסת. זה היה לפני חצי שנה. מאז הופסקו לי התרופות. הווסת חזרה אבל בכמות מעטה בהרבה . קראתי שהתרופות האלו משפיעות על ההורמון סרוטונין ועל הפרולקטין. בבדיקה כעת נמצא פרולקטין - 268. 1) האם התרופות (ההורמונים) שנותנים להגברת הפוריות הם אותם תרופות גם אם הירידה בפוריות נגרמה מתרופות פסיכיאטריות? 2) למה נגרמה ירידה חדה בכמות הווסת למרות שעברה כבר חצי שנה מאז התרופות, והאם זה יישאר ככה?
לקריאה נוספת והעמקה