שאלות לגבי פריון בגיל 42
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום 1) האם מקבלים את התרופות להגברת הפוריות רק במקרה של הפריה חוץ גופית, ולא על מנת להתעבר באופן טבעי? כלומר לא נותנים את הזריקות על מנת להתעבר מיחסי מין? 2) האם עבודה של מנקה במשרה מלאה, במשך 6 חודשים לפני הכניסה להריון, יכולה לזכות את האישה בגימלה מביטוח לאומי לשמירת הריון? 3) אישה שיש לה מחלת נפש ומקבלת קצבה, האם מאשרים לה הפריה חוץ גופית? 4) האם מותר לאישה בת 42 בהריון, לעבוד בעבודה של ניקיון במהלך ההריון?
לקריאה נוספת והעמקה
1. מקבלים תרופות גם על מנת לחזק את הביוץ. 2. כן, בהנחה שהועברו כסדרם התשלומים לביטוח לאומי. 3. כן, בכפוף למצבה הבריאותי. 4. מותר.
(מספר מקשר)