שק בתוך הרחם רגולרי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור החזרה30/5 הייתי עם גירוי יתר אתמול יום ג עשיתי פעם ראשונה אולטראסונד והרופא ראה שק רגולרי מזה אומר?ישר שלח אותי למיון לרוקן את הרחם הגעתי לשם אמרו לי לחכות.לגבי הבטא יום ד 25/6הבטא הייתה 811וביום ג1/7 היה1566 זה אומר שזה עלה ולא ירד האם הבטא משמעותית .?האם יש עדיין סיכוי מנסיונך שמשהו ישתנה ?או שזה ודאי.האם יש סיכוי שזה ירד מעצמו בדימום?מבולבלת אני אחרי 3הפלות עשינו את כל הבירורים הפעם גם מיון זרע.אז מה יכוולה להיות הבעייה?מי מבטיח שעם המוקפאים לא יהיה לי אותו דבר.אני מצליחה להיקלט אבל עד שבוע 8-9אודה לתשובה בהרחבה תודה רבה
יש באתר www.baby4u.co.il מאמר שמפרט את הבדיקות שאפשר לעשות במקרה של הפלות חוזרות. שק רגולרי הוא שק בעל צורה תקינה.
טעיתי התכוונתי לא רגולרי בנוסף היום עלתה הבטא ל2200מזה אומר אם זה לא תקין היא צריכה לרדת לא?