הזרעה או הפריה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום, בת 38, FSH 20 ללא ילדים. AMH 0.46 הרופא המליץ 3 חודשים ניסיון טבעי ואם לא - הפרייה. רופא אחר אמר קודםלנסות השבחה+הזרעות (הזרע תקין). 1. בהנחה שאני רוצה יותר מילד אחד לא כדאי ללכת ישר על הפרייה מאחר והיא עוקפת הכל והגיל משמעותי? 2. מה היתרון של הזרעה על פני הפריה מבחינת סיכויי קליטה בלבד ולא מבחינת נוחות וסיכונים עבורי? 3. לא ביצעתי צילום רחם ואל אבצע כי יש לי כאבים ממיומה שלא מאפשרים בקושי בדיקה רגילה. הכל כאוב. מאחר והיתה לי דלקת אגנית זמן לא קצר יש סיכוי לא רע שיש חסימה או משהו בחצוצרות. האם יש דרך אחרת מלבד צילום רחם לגלות זאת? 4. בהנחה של כל אלה, ההאם המשך ניסיון טבעי או הזרעות לא מעכבים? תודה גדולה.
1. טיפולי הפרייה באמת הכי יעילים, אבל מקובל קודם לנסות להרות ורק אז לנצל טיפול מורכב זה. 2. אין יתרון. 3. אפשר לעשות לפרוסקופיה או אולי בכל זאת לנסות צילום רחם בהרדמה כללית. 4. מעכבים, אבל סביר לנסות להרות באופן הפשוט והבטוח ביותר.