E2 גבוה בתחילת המחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 43,ילדתי לפני 15 חודש לאחר 2 טיפולי הפריה באסותא בעקבות FSH גבוה. אני מתכננת הריון נוסף. ביצעתי בדיקת דם ביום ה-3 למחזור והתקבלו התוצאות הבאות: FSH 5.8 LH 6.6 E2 755 מה המשמעות של E2 כה גבוה וכיצד ישפיע על סיכויי ההצלחה של טיפולי ההפריה ?
לקריאה נוספת והעמקה
זה מעיד בד"כ על רמות FSH גבוהות שגייסו זקיקים עוד לפני הווסת. כמובן שבמקרה הזה רמות ה- FH יורדות עם העליה ברמות האסטרדיול. ביוץ מוקדם לא יאפשר לרירית הרחם להתפתח מספיק לקליטת העובר.
(מספר מקשר)
האם לדעתך , לאור תוצאת הפרופיל ההורמונלי והגיל המתקדם יש בכלל טעם להיכנס לתהליך של טיפולי ivf ?