שאלה בקשר לכתבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, בת 42 סובלת משחלות פוליציסטיות עם כל הנובע מכך, שיעור יתר מחזור פעם בחצי שנה-שנה וכו'. בכתבה כתוב: "בנוסף, מחקרים רבים הוכיחו, ועדיין מוכיחים, כי לגלולות יש שורה נוספת של יתרונות, כמו הסדרת המחזור קיצור הווסת ומניעת אנמיה, מניעת היווצרות ציסטות בשחלות, מניעת סרטן בשחלות וכן ברירית הרחם והפחתת סיכון למחלות אלה ב-50 אחוז, הפחתה בתופעות של תסמונת קדם המחזור, מניעת אקנה, מניעת שיעור יתר, ועוד. גם יתרונות אלה נכנסים באותה המשוואה של תועלת מול נזק". שאלתי היא האם השתנו ההתוויות למתן גלולות למניעת הריון? או שעדיין בגלל גילי "המתקדם" לא אוכל לקבל גלולות למרות היתרונות שמפורטים בכתבה? תודה
אין מגבלת גיל בנטילת גלולות, רק שצריך להעריך גם גורמי סיכון אחרים כמו משקל עודף, עישון, מצב בריאותי וכו'.