העדר וסת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בצעתי מעקב הורמונים. בת 32. ללא ילדים. ברקע הפלות חוזרות. התוצאות מוזרות,אני ממש בלחץ. 29.5 פרוג' 1.4, lh 15, אסטר' 218. ב 5.6 פרוג' 1.2, lh 18.6, אסטר' 441. ב 8.6 פרוג' 2.2, lh 34.9, אסטר' 497. ב 10.6 פרוג' 1.9, lh 31, אסטר' 645. ב12.6 פרוג' 2.9, lh 21.5 ואסטר' 527. היום פרוג' 2 , lh 12, אסטר' 265. וסת אחרונה 27.4.14. נראה כאילו אמור היה להיות ביוץ שלא התרחש. אולטרסאונד ב 1.6 רירית מעובה. יש גודש בשדיים כבר שבועיים. מה קורה פה? מה לעשות? מודה
לקריאה נוספת והעמקה
נראה שטרם בייצת. אפשר להמשיך מעקב, להמתין לווסת או לתת לך גלולולת "לאיפוס" המחור.
(מספר מקשר)