טיפולי פריון וספורט
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בחודש האחרון התחלתי בטיפולי פוריות. למשך חמישה ימים לקחתי כדורי סרופין ובהמשך גם זריקה אחת של אוביטרול. בנוסף עברתי הזרעה לפני מספר ימים. בשנה האחרונה אני עוסקת בהרמת משקולות. מדובר בהרמת משקולות מסיבית אבל כמובן תחת השגחה ועם מאמן. האם זה בסדר להמשיך להתאמן בזמן טיפולי הפריון? האם זה יכול להזיק ולמנוע את הכניסה להיריון. אם יסתייע ואכנס להריון, האם מותר לי להמשיך בספורט הזה? תודה רבה
זה בסדר להמשיך להתאמן בזמן טיפולי הפריון. זה לא יכול להזיק ולמנוע את הכניסה להיריון כל עוד לא משתמשים בתוספים אסורים. בהריון מותר לך להמשיך בספורט הזה, אם המהלך תקין.