השתרשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי זיידמן, בעברי 2 הזרעות שנכשלו, צילום רחם שבאותו חודש היה כשל השרשה.. ובצילום רחם התגלה חצוצרה אחת חסומה ובשנייה רושם שיש מעבר. הפריה ראשונה, נשאבו 7 והופרו 6 .. עוברים דרגה a שמונה תאים והוחזר עובר אחד- נכשל. סבב שני- החזרת שני מוקפאים אחד שמונה תאים והשני שש לאחר ההפשרה- נכשל. החלטתי לעשות סבב חדש - הפריה שנייה...זקיקים לא הספיקו להתפתח ולא הכילו ביצית, נשאבו 4 הופרו 4 ושוב נוצרו עוברים שמונה תאים ללא שברים, הפעם הוחלט להחזיר 2 והשאר להקפאה. אני בת 27, הזרע מצויין והתגובה שלי להורמונים לא מזהירה אך הביציות איכותיות והעוברים מושלמים לדברי מנהלת המעבדה. מה הסיכוי שלי להיקלט עם 2 עוברים טריים בעלי שמונה תאים ללא שברים ביום השלישי, הרירית לפני החזרה הייתה מעל 11.. ההיסטוסקרופיה תקינה??