בבקשה-מצפה למענה.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 25 בעברי-9 הפלות שתים האחרונות היו מזוהמות בש' 13. בנוסף-מאובחנת מזה שנה באנדומטריוזיס כרגע אני תחת דיכוי לוקרין שהיה אמור לחלוף זה מכבר...אך המחזור מתעכב. עשיתי בדיקת היסטרסופיה שם נכתב כי הרירית במראה אטרופי. שלושה ימים אח"כ עשיתי בדיקת צילום רחם-נכתב כי ישנו מעבר דו צדדי אבל כתב-כי בחלל הרחם בסמוך לחצוצרה ישנו פגם מילוי-התעבות רירית? מה אני אמורה לעשות?כרגע- אני רוצה לנסות להיכנס להריון.
קיבלתי מהרופא פרוגליטון. זה טיפול הולם? הרופא הנ"ל הוא לא רופא פוריות. בעבר קיבלתי טיפול כזה, אבל אחרי גירדות.(ולא אחרי דיכויים) ובנוסף=האם יש משמעות ללפגם מילוי בסמוך לחצוצרה?? תודה מראש!