בוקר טוב
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 29 פוליציסטית. יש לי ילד בן 9 הריון ספונטני מנישואים קודמים. אני נשואה בשנית שנתיים ללא הצלחה להרות. בדקנו את בעלי ונמצאה אצלו בעיה באשכים שכתוצאה מכך הזרע שלו חלש וכמעט ללא תנועה. הציעו לו ניתוח וריקוצלה. הרופא הציע לנתח אותו אבל אמר שאין בזה כמעט אחוזי הצלחה, וגם במקרה של הצלחה לוקח כעשרה חודשים עד שהזרע משתפר. שאלתי היא: האם להתחיל טיפולי הפריה? לגשת ישר ל ivf? או שיש אופציות אחרות? תודה רבה מראש! מלי
לקריאה נוספת והעמקה
טיפולי הפריה בד"כ מציעים את הפתרון היעיל והמהיר ביותר אבל אפשר לעשות במקביל גם ניתוח לוריקוצלה.
(מספר מקשר)