שאלה שמטרידה אותי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 37 ללא ילדים. עם עבר של 5 הפלות, 5 גרידות ו-2 לידות שקטות וכמו כן 2 היסטרוסקופיות ניתוחיות בעקבות תסמונת אשרמן. רירית דקה של עד 6.5 מ"מ אבל עוברים נקלטים ברירית דקה יותר. שאלתי היא: האם בגלל שהרירית דקה בהתחלה העובר נקלט ובשבועות מתקדמים נאמר בשבוע 18 מתבצעת הפלה/ירידת מים כי הרירית לא מסוגלת להמשיך להחזיק את ההיריון? או שמא יכול להיות מצב של זיהום או צוואר רחם מקוצר? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
ראיתי את התשובה הזו. רק רוצה לוודא? רירית דקה עלולה לגרום להפלה של ההריון אחרי שכבר נקלט?