כמה שאלות חשובות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופ', רציתי לשאול ברשותך: 1. היום עשיתי הזרעה. הנתונים היו זקיק 16 מ"מ בשחלה ימנית וזקיק 18 מ"מ בשחלה שמאלית , ורירית 9.2. בבדיקת דם יצא E21814 ופרוגרסטון 4.7. אמרו לי להזריק ביום שיש בשעה 23:00 אוביטרל. רציתי לדעת, על פי בדיקת הדם, זה אומר ששני הזקיקים בשלים לביוץ? 2. ההזרעה הייתה היום בשעה 12:00. מבחינת זמן, לא פספסתי את הביוץ? 3. אני סובלת מכאבי שיניים והיומיים האחרונים נטלתי 5 כדורים של אופטלגין ואנטיביוטיקה (מוקסיפן בסירופ), האם זה יכול לשבש את הזקיקים/רירית? 4. אני ובעלי נסענו באופנוע להזרעה ושחזרנו המושב היה ממש ממש חם- האם חום יכול לשבש את הפעולה בפנים? 5. סה"כ הוחדרו 157 מיליון זרעים תקינים...מה הסיכוי להיקלט??? תודה רבה על המענה!!