תיזמון טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום רב, יש לי שאלה בנוגע לתזמון טיסה - הפרוטוקול שלי כולל שבועיים גלולות מרגע קבלת המחזור, דקפפטיל ומונופיור. קבלתי וסת ב-21/05 ולקחתי גלולות למשך שבועיים, סיימתי לקחתן ב-03/05. כעת אני ממתינה (בקוצר רוח!) למחזור על מנת להתחיל בטיפול.. העיניין הוא שיש לי טיסה לברלין ב-28/06, אני חוששת שלא אספיק את התהליך - שאיבה והחזרה עד אז, מה דעתך? האם שלושת השבועות שיש לי יספיקו לי לתהליך? שאלה נוספת וחשובה לא פחות - האם יש סיכון בטיול? טיסה? הליכות? רכבות? אודה לתשובתך המנוסה והחכמה. תודה רבה, אורית
אם תקבלי ביום יומיים הקרובים ווסת, יהיו לך 20 יום לטיפול, זמן סביר. אם תחושי בטוב, בד"כ אין בעיה בנסיעה וטיול מתון.