כניסה להריון אחרי הפלה עם ציטוטק
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אחרי הפלה עם ציטוטק לאחר שהפסיקו לראות דופק אצל העובר בשבוע 8. אני מאובחנת עם שחלות פוליצסטיות ונכנסתי להריון לאחר הזרקת פיוריגון. רציתי לדעת מתי אוכל להיכנס להריון שוב. חלק מהרופאים ממליצים לאחר ווסת ראשונה שאחרי ההפלה אולם אין לי ווסת אם אני לא לוקחת הורמונים ולכן האם אפשר לנסות לאחר כמה שבועות אחרי ההפלה להיכנס להריון בלי לחכות לווסת ראשונה? עברו כבר כמעט שבועיים ועדיין יש לי דימומים קלים, מתי זה צפוי להפסיק?
אם הביוץ שלך לא סדיר, כדאי לשקול לקחת שבועיים גלולות. זה יפסיק את הדימום ויאפשר לך להתחיל בעוד כשבועיים טיפול.
אז עדיף לחכות למחזור ראשון? יש רופאים שאומרים שאפשר לנסות מיד אחרי שמפסיק הדימום בלי לחכות ואז אני לא צריכה את הגלולות