תוצאות צילום רחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הופנתי לצילום רחם ע"י רופא פוריות לאחר כשנה של נסיונות ללא הריון. התוצאות הם: רחם במבנה תקין מילוי הומוגני של חלל הרחם. מימין מעבר ופיזור תקינים. משמאל מודגמת התרחבות סקולרית של החצוצרה (כסקטוסלפינגס), בהמשך חומר הניגוד עובר לאגן בחלקו מתפזר ובחלקו מתנרתק. בסיכום: חשד לחסימה חלקית משמאל עם התרחבות דיסטלית ופיזור שיתכן ובין הדבקויות. מה זה אומר כל התוצאות? ובעיקר איך ממשיכים הלאה? האם זה משפיע על ביוצים ועוד? תודה
זה אומר שיש ספק ביחס לתפקוד החצוצרה השמאלית. הדבר פוגע בסיכוי להיריון טבעי, אבל לא מונע אותו. לא אמורה להיות השפעה ישירה על סדירות הביוץ.