שאלה דחופה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

25/05/2014 | 10:48 | מאת: שאלה דחופה

שלום רב, לאחר כמעט שנה של מחזורים לא סדירים ואי יכולת כניסה להריון, המחזור "הסתדר" לבד מחזור אחרון 9.5.2014 שאלתי, הרגשתי כאבי ביוץ ביום ה-15 (תאריך 23-5) וקיימנו יחסים יש לציין שהמחזור הופיע לאחר 31 מהמחזור הקודם,במחשבוני ביוץ כתוב לי שהביוץ אמור להיות ביום שני 26.5 על מה להסתמך? אני שואלת מאחר ואנחנו צריכים לתת בדיקת זרע לאחר התנזרות של יומיים-שלושה ואני לא רוצה לפספס את הביוץ בעקבות הבדיקה

לקריאה נוספת והעמקה

אלי תעשי בדיקת דם לפרוגסטרון או לפחות בדיקת אולטרסאונד.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית