כאב גב תחתון ממש חזק

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

24/05/2014 | 19:49 | מאת: טניה

שלום רב , אני בשבוע 10 וסובלת מכאב גב מאוד חזק בעבר בלט דיסק בגב , יש לי תור לאורטופרד רק לעוד שלושה שבועות האם ניתן להשתמש בכרית חימום זה לא מסכן את העובר? יש משהו נוסף שניתן לקחת או לעשות? תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

ניתן להשתמש בכרית חימום או לעשות אמבטיה חמימה (נעימה, לא חמה מידי).

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית