ביוץ לפי ערכי הורמונים וזקיקים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

24/05/2014 | 17:27 | מאת: רינה

1. לאחר הזרקת גונאל התפתחו 9 זקיקים (הגדולים 18 מ"מ, שניים17 מ"מ, 16 מ"מ והיתר קטנים), לא קיבלתי אוביטרל מחשש לגירוי יתר. ערכים בבדיקות הדם - E2 - 2800, פרוגסטרון 1.12. למחרת עברתי הזרעה ונאמר לי שע"פ הנתונים הביוץ יחול באותו יום. האם אכן כך הדבר? 2.למחרת ההזרעה היו לי הרבה מאוד הפרשות שקופות ונמתחות, למרות ההזרעה וקיום יחסים ביום שלפני הופעת ההפרשות אני חוששת שהביוץ פוספס. האם יתכן שההפרשות מקורן ב-E2 הגבוה והתרחשו לאחר הביוץ?

לקריאה נוספת והעמקה

1. סביר שכן. 2. יתכן.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית