אוביטרל דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, 1. כמה שעות לפני שאיבה לוקחים אוביטרל 2. כשאומרים מספ' שעות XX לפני שאיבה, זה אומר שלאחר שעוד XX בדיוק שואבים או לשאוב עד זמן לשעת XX ? ראיתי שיש לוקחים שניים, מה הסיבה / לוקחים אחד או שניים? 2. האם זה נכון שביום לקיחת אוביטרל כבר לא לוקחים הורמונים שטופלו עד כה דוגמא (מונופור ) / או שכדאי לקחת מונופור ואוביטרל כמה שעות אחרי?
1. בד"כ 34-36 שעות לפני השאיבה. זה בד"כ לא מדויק ברמה של שעה בודדת. אצל נשים אם תגובה שחלתית נמוכה יש רופאים שנותנים שני אוביטרל בניסיון להשיג הבשלה טובה יותר של כל הזקיקים. 2. זה תלוי בתגובה השחלתית של האישה.