מעקב
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', אני ביום 10 לפורטוקול פרגובריס ביום 6 + צטרוטיד US יום 7 לטיפול שמאל: זקיק 15 מ"מ + מס' קטנים ימין: זקיק 9 מ"מ , זקיק 10 מ"מ + מס' קטנים ______________________________ US יום 10 לטיפול שחלה שמאל - זקיז 17.5 עכור / בייץ מ"מ שחלה ימין- זקיק 15 מ"מ, זקיק 13.5 מ"מ , זקיק 10 מ"מ + קטנים 1. מדוע זקיק אחד בייץ אם לא הגיע למקסימום גודל ונלקח צטרוטיד ? 2. יש סיכוי להמשיך את הפורטוקול הנוכחי והזקיקים שיש כרגע יגדלו ? 3. האם פורטוקול פרגובריס 4 אבקות 2 נוזל נחשב חזק או יש פורטוקול יותר חזק ? 4. זה הפורטוקול השני (הקודם היה מנופור 600 , שנכשל עקבץ ביוץ ביום החמישי) יש לי סיכוי להצלחת פורטוקול כלשהו ?
1. לא ברור אם בייץ או סתם נספג. 2. יש סיכוי. 3. זה מינון מאד גבוה (= 8 אמפולות ליום או 600 יחידות מנופיור). 4. אולי תנסי מחזור טבעי אם את לא מגיבה טוב למינונים כל כך גבוהים של תרופות.