שיטות הקפאת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום לאחרונה העברתי 6 מוקפים (2 בלסטוציסטים) מאסותא במרכז לצפון. רק כשהגעתי חזרה למעבדה הקולטת נאמר לי כי העוברים הוקפאו בשיטת וטריפיקציה וכי המעבדה לא מתעסקת בשוטף עם שיטה זו וכי ניסו כמה פעמים להפשיר בשיטה זו (אך לא הסכימו להגיד אם הצליחו להפשיר בשיטה זו). מבחינתם יש לי אפשרות לבצע החזרה אצלם והם יזמינו קיט מיוחד לשיטה זו או שאני יכולה לעבור למעבדה אחרת ואז גם אצטרך לחפש רופא אחר כי הרופא שלי עובד רק עם מעבדה זו. זו הייתה גם תשובתו של הרופא שלי. שתי שאלות 1. האם הזמנת קיט מיוחד תפתור את הבעיה? או עדיף לעבור למעבדה שמתמחה בשיטה של הוטריפיקציה? 2. האם ידוע לך על מעבדות שמשתמשות בוטריפיקציה באיזור חיפה? תודה