אוביטרל וזקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, עזרה בבקשה.. יום לפני ההזרעה במעקב זקיקים היו לי : בשחלה ימין זקיק 22 מ"מ בשחלה שמאל זקיק 21 מ"מ הזרקתי באותו יום של המעקב אוביטרל ולמחרת הייתה הזרעה כפולה (יום אחרי נוספת) יום לאחר ההזרעה השניה הזרקתי אוביטרל שוב. אני כיום בהריון ברוך השם ובנוסף יש לי ציסטה בכל צד. 1.אם אחד מהזקיקים לא בייץ באוביטרל הראשון האוביטרל השני גורם לו לבייץ? 2.אם יש לי בכל צד ציסטה שניהם בייצו בוודאות? 3.מה המדד לדעת שאכן שניהם בייצו והפכו לציסטה? תודה רבה והמשך יום נעים
לקריאה נוספת והעמקה
אז ממה נוצרו הציסטות אם יש הריון? יש אופציה ששניהם בייצו ויש לי תאומים?