האם לעשות צילום רחם במקרה שלי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי מחזורים לא סדירים בשנה האחרונה 37-45 ימים במחזור האחרון (9-4) הביוץ הגיע לבד לאחר 14 יום הלכתי לעשות בדיקות דם לביוץ ומעקב זקיקים וראו שבייצתי קיימנו יחסי מין ביום הביוץ ויום לפניו ועדיין לא נקלטתי יכול להיות מצב שהפעם פיספנו את הביוץ והיינו צריכים לקיים יחסים יותר מפעמיים?יש לציין כי בחצי שנה האחרונה אני במעקב זקיקים ומקיימים בתדירות גבוהה בשבוע של הביוץ ועדיין לא נקלטת...בנוסף לכך ביצעתי בדיקות הורמנליות שיצאו תקינות ובדיקת פאפ לגילוי דלקת בצוואר הרחם שיצאה תקינה האם לבקש צילום רחם במקרה שלי?
ההחלטה האם לבצע צילום רחם מתבסס על גילך, משך האי פריון, הפלות או ניתוחים באגן בעבר וכו'.
גילי 29.5 משך זמן אי פריון-שנה וחצי לא היו ניתוחים מעולם ובכל זאת שלחו אותי לצילום רחם מה דעתך?