דילגו עליי כבר פעמיים- בבקשה לענות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! יום 8 להזרקת פירוגון- 225 מ"ג: אסטרדיול 6349.1 pmol/L פרוגסטרון 1.86 nmol/L LH 1.80 יום 10: אסטרדיול 12043.6 pmol/L פרוגסטרון 4.70 nmol/L LH 1.93 היו כמה זקיקים בגדלים בין 15-20 מ"מ. רירית תלת שכבתית- 1 ס"מ. הנחיות: ביום העשירי להזרקה- ביום שישי ה-02/05 הזרקתי פיורוגון + אורגלוטרן. ביום שבת 2 דקא 0.1 בשעה 21:00. ביום שני ה-05/05 עשיתי שאיבה, והבדיקות דם יצאו (לפני השאיבה): אסטרדיול 8905.2 פרוגסטרון 25.72 LH 5.86 ביצעתי את השאיבה- נשאבו 17 ביציות ורציתי לדעת האם רמת ההורמונים בסדר ליום שאיבה וליומיים לפני החזרה? כלומר- מחר יש החזרה. תודה!