רחם נוטה ימינה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור. אני בת 30, לאחר קצת יותר משנה של ניסיונות להיכנס להריון ולאחר שבדיקות הדם הראו על הורמונים וביוץ תקינים נשלחתי לצילום רחם. הצילום עצמו כאב לי מאוד ולאחריו אמרו שיש לי רחם נוטה ימינה. ד"ר אחד אמר שאין לי סיכוי להיכנס להריון ללא טיפולי הפרייה ואחר אמר שיש סיכוי. מה דעתך? במידה ואצטרך טיפולי הפרייה, ובמידה ולא אקלט בטיפול הראשון, כמה זמן אחכה בין טיפול לטיפול? תודה
קשה לייעץ על צילום רחם בלי לראות אותו וגם אין לי נתונים על מצב הפוריות שלך כאשר צילום הרחם תקין ואם הזרע סביר מקובל לטפל עם 3 מחזורים של זריקות והזרעה לפני שממליצים על הפריה במבחנה. אך ההחלטה הסופית קשורה גם בגילך