US זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', הודעה קודמת רשמתי אני בת 30 התחלתי לקיחת גלולות ( לנסות להוריד FSH לפני פרוטוקול) לקחתי 21 יום גלולות צריכה לקבל ווסת השבת - שיש להתחיל מעקב ביום 8 לווסת - ללא נטילת גלולות 1. US מעקב זקיקים לא מבצעים בזמן נטילת גלולות, יוצא לא אמין? 2. בד"כ ביום רביעי לווסת מתחילים שוב חפיסה, לא להתחיל למטרת US ? אם הרופא אמר לקחת גלולות למטרת הורדת FSH איך הוא רוצה שאעשה US אם לא עושים בזמן נטילת גלולת אנא הסבר לי איזה יום לווסת הכי מומלץ לבדיקה ומתי להתחיל חפיסה שנייה תודה מראש
1. אכן לא אמין לגמרי. 2. אפשר. הוא התכוון שתעשי את הבדיקה בעת שאת לא נוטלת גלולות.