זקיקים ואסטרדיול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופסור זיידמן וחג שמח :) בת 30 סבב שלישי בהזרעות מוגדרים לא מוסברים (הכל תקין) מחזור אחרון 31.3.14 התחלתי להזריק גונל ב-3.4.14 לאחר חמישה ימים של הזרקת גונל 75 יחידות בדיקות דם 08.04.14 :e2 - 569 פרוגסטרון קטן מ- 0.8 מעקב זקיקים: זקיק 12 בימין זקיק 13 בשמאל ביום השישי גונל 75 יחידות יום שביעי 75 יחידות עם צטרוטייד 1 בדיקות דם 10.04.14 :e2 - 630 פרוגסטרון 1.3 מעקב זקיקים: ימין 16 שמאל 17 אני אמורה היום ומחר להזריק גונל 100 יחידות +צטרוטייד 1 שאלתי היא איך הרמת הורמונים כזו נמוכה והזקיקים ממשיכים לגדול? הצטרוטייד משפיע על ההרומונים? האם לדעתך שניהם יכולים לבייץ עם תוצאות כאלה? זה מעיד על ציסטה? תודה רבה וחג שמח