נראה לי שהסינרל לא עובד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור. אחרי שאיבה לא מוצלחת התחלתי פרוטוקול ארוך. שבוע של סירנל ופרוגינובה, ואז ווסת, ואז עוד שבוע וחצי של סינרל, וממשיכה. לפני הווסת היו הפרשות וחשבתי שזה הפרוגינובה, כי זה אסטרדיול וכו'. אחרי הווסת המשיכו ההפרשות וחשבתי שאולי זו ציסטה שנשארה מהסבב הקודם והיא בטח תתפוגג לאט לאט. אבל עכשיו זה מתחיל ממש להיראות כמו הפרשות של ביוץ. הן הולכות ונעשות יותר ויותר ביוציות, ומתחילים אף כאבי ביוץ קלים. שבוע וחצי אחרי וסת זה פחות או יותר הזמן שאני מבייצת בטבעי. יכול להיות שהסינרל פשוט לא עובד? 4 טיפות ביום?
אסטרדיול 700 פרוג' נמוך. זקיק 24.. כאמור יום 12 לווסת. ציסטה? או שאי אפשר לדעת?