עזרתך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,למרות שכבר כתבתי שואלת שוב. אני ממש דואגת שהמחזור יפסק בת 37 רווקה, לקראת IVF חוזר למטרת שאיבה והקפאת ביציות AMH-0.35 בדיקות אחרונות מיום 3 לווסת FSH-סביב 18 פרוגסטרון - 4.2 אסטרודיול - 526 LH - 3.9 ווסת 9.3.14 סבב נסיון פורטוקול ראשון שהחל ביון שני לוסת : 600 מנופור ליום יום חמישי פלוס צטרוטיד - לאחר חמישה ימים זקיק בייץ הוחלט על חודש הפסקה ללא אף תרופה לפורטוקול הבא לאחר 10 ימים ( 19.3.14) קיבלתי דימום (לא ידוע דימום עקב הטיפול או ווסת) ע"פ החישוב מווסת 9.3 הייתי צריכה לקבל ב - 2.4 ועדיין לא קיבלתי 1. יש מצב שניפסק ? 2. רוצה מחר לבצע בדיקות דם ע"פ איזה בדיקות דם יודעים שהווסת לא ניפסק אלא רק מאחר ? ואם דרוש בנוסף US זקיקים ? 3. ע"פ מה שרשמתי כדאי להתחיל לקחת גלולות (בתנאי שלא יכולות להזיק לנושא) / או תכשיר אחר ? כדי שהפרוטוקולים יהיו מסודרים ולא אדאג אם ווסת הופסק ? סליחה על הכתב המרובה, פשוט סומכת על דעתך, תודה מראש