E2 מדשדש לפני הזרעה.... האם זה תקין?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הזקיק המוביל גדל לאט לאט בעיקביות... והE2 מדשדש.... למה? האם אפשר לגשת כך להזרעה?? הזרקתי 1.5 אוביטרל היום ב22:00 וביוד ד 14:30 יש לי הזרעה. בפעמיים הקודמות הזרקתי רק אוביטרל 1, האם בגלל הבעייתיות של הE2 נאמר לי להזריק 1.5? האם האוביטרול משפיעה על הE2? המדדים: 26.3 E2-908 P-1.3 LH-0.8 זקיק מוביל 15 28.3 E2- 669 P-1.3 LH-0.5 זקיק מוביל 15 30.3 E2-742 P-3.1 LH-0.5 זקיק מוביל 16 31.3 E2-678 P-2.6 LH-0.5 זקיק מוביל18.5(16,15,14,11)
האוביטרל יכול להשפיע על איכות הביוץ. הירידה ברמות ה- E2 יכולה להעיד על ספיגה של חלק מהזקיקים.