החזרת עוברים IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 50 רווקה .אתמול עברתי החזרת עובר אחד פעם ראשונה אחרי תרומת ביצית וזרע. אינני יודעת איך להתנהג. הרופא אומר שיכולה לחזור לעבודה ולתפקוד מלא רק לא להתאמץ אבל אני כל כך חוששת שמנסה להיות מאוד זהירה. האם אסור לי כל פעילות שטיפת כלים,ניקיון, כביסה, קניות, אסור להתכופף? ואם התכופפתי אתמול אחרי ההחזרה האם יש בעיה? איך אמורה לנהוג בשבועיים האלה עד בדיקת ההריון. הדבר חשוב לי מפאת גילי וסכנה לאי השתרשות העובר. דבר נוסף, אחרי תרומת ביצית מתי נהוג לעשות בדיקה לדם התורמת למידע גנטי? באיזה שלב מוסרים פרטים על התורמת:גיל, צבע עיניים, שיער וכו'. מתי רופא אומר לי כמה עוברים טובים יש וכמה מקפיאים לי? איך יודעים כמה תאים התפתחו לעובר שהוחזר ואם זה טוב או לא? אשמח לתשובה בהקדם. תודה
את אמורה להתנהג רגיל בחיי היומיום ולהימנע מעישון ושתיית אלכוהול. את הפרטים על התורמת מקובל לקבל עד מועד ההחזרה.