IVF שלא הצליח
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ב11/3 בוצעה החזרה של עובר אחד. בבדיקת בטא שבוצעה ב25/3 הייתה בטא 40, יומיים לאחר מכן 18. נאמר לי על ידי הרופא להפסיק את התמיכה. 1. האם זה היה מה שנקרא הריון כימי? האם יש צורך לבצע בדיקות נוספות לוודא שהכל "יצא" כמו שצריך? 2. תוך כמה ימים אני צריכה לקבל מחזור? קיבלתי תמיכה של אוטרוגוסטן פעמיים ביום וזריקת אוביטרל ב15/3? 3. זה היה טיפול ראשון. השאיבה הראשונה וההחזרה הראשונה בוצעו החודש. אין עוברים מוקפאים. מתי ניתן להתחיל בסבב נוסף? האם מומלץ לעשות הפסקה? תודה.
1. זה לא היריון כימי. בשביל היריון כימי צריך להראות עליה בערכי הבטא, אצלך סביר שמדדו בדם את האוביטרל. 2. תוך כמה ימים. 3. אפשר לעשות טיפול נוסף מיד, אבל בהחלט סביר לנוח חודש אחד.