מיעוט הפריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב.בת 30 ללא בעיה. בכמה סבבי IVF + ICSI עם זרעונים בודדים שנמצאו בשתן: 1. 15 ביציות - הופרו 4 - הוחזרו 2 - 0 מוקפאים 2. 22 ביציות- הופרו 6- הוחזרו 2 - בלסטו 1 מוקפא - אין הריון 3. 15 ביציות - הופרו 7- הוחזרו 3 - הקפאה 1 ביום 2. 4. 9 ביציות - 1 הפריות האם נחשב למיעוט הפריות? האם מעיד על בעיה במבנה הזרע או באיכות הביציות או שלא ניתן לדעת? מה מומלץ במצב כזה?
בד"כ מצפים לשיעור הפריות של 60-70%. הרופא המטפל יוכל אולי לפי דוח המעבדה לענות על השאלה האם זה מעיד על בעיה במבנה הזרע או באיכות הביציות. מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל שבידיו כל דוחות המעבדה.