טיפול IVF ארוך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר', בת 38.5(ללא הריון קודם) לאחר טיפול IVF אחד שלא צלח (ללא עוברים מוקפאים) וניסיונות קודמים של הזרעה. הומלץ לנו על טיפול ארוך ב-IVF, אנו מבינים שטיפול כזה גורם לגירוי שחלתי מוגבר יותר מהטיפולים הקודמים ואף לנזק בלתי הפיך של הדבקויות. האם זה הזמן לעבור לטיפול מסוג זה?(גם כך יש לי כאבים ויש חשד מצד אחד הרופאים שיש לי קצת הדבקויות בחצוצרה הימנית). - מה הסיבה שיש רופאים שממליצים על שילוב בין מונופור לגונל ב-IVF? (לי ניתן רק גונל או פיוריגון בכל הטיפולים). - האם בדיקת אולטראסאונד מספקת ללא בדיקת דם בשלב של אמצע המחזור לפני הזרקת האורביטרל כשמטופלים בתרופות? (הרופא שלנו מסתפק בבדיקת אולטרסאונד ואנו קצת מודאגים מכך...) תודה מראש על הפורום המצויין הזה
טיפול ארוך הינו טיפול יעיל ומקובל מאד. טיפול כזה לא גורם בהכרח לגירוי שחלתי מוגבר יותר מהטיפולים הקודמים ובוודאי שלא גורם לנזק בלתי הפיך של הידבקויות. שילוב בין מונופור לגונל ב-IVF נועד לגרום להבשלה של הזקיקים בזכות ה- LH שמצוי רק במנופיור, אך השילוב לא הכרחי להצלחת הטיפול. כאשר התגובה טובה ותואמת את הצפוי הרופא יכול לחסוך לאישה את בדיקות הדם.