איזה בדיקות דם ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קודם רשמתי לאחר נסיון פורטוקול מנופיור 600 - חמישה ימים - ביום החמישי בנוסף צטרוטייד US מהיום שני זקיקים שהתפתחו והשאר זקיקים אחדים קטנים זקיק אחד שהיה 15 כפול 17 בייץ -התפוצץ 1. זה אומר שהפורטוקול נכשל / עוצרים סבב טיפול ? 2. בכללי איך יודעים אם יש תגובת שחלות / אם לא קרסו ? השבת.. 1. לא אתה אומר שסבב הפורטוקול לא נכשל - להמשיך טיפול למה הרופא אמר לעצור הכל שהסבב נכשל? 2. ע"פ איזה בדיקות דם הורמונליות יודעים מה מצב השחלות, לא קרסו ? אני ממש דואגת, תודה
AMH- 0.35 FSH-18.8 פרוגסטרון - 4.2 אסטרדיול - 480 1. השחלות קרסו / לא ? 2. יש עוד סיכוי לשאיבת ביציות והקפאתן ?